wtorek, 23 kwietnia 2013

Nawilżająca babeczka cytrynowa, czyli umilacz kąpieli

Długa, ciepła i relaksująca kąpiel jest tym co lubię najbardziej. Mimo, że mam niedużą wannę mogę w niej spędzać mnóstwo czasu, do pełni szczęścia brakuje mi tylko książki, którą zawsze ze sobą zabieram. Co Wam będę więcej mówić, przecież wiecie jaką jestem kąpielomaniaczką :P U mnie w domu nigdy nie może zabraknąć przeróżnych kosmetyków do kąpieli, takich jak kule, olejki, płyny oraz kremowe babeczki, dzisiaj skupię się na tych ostatnich :) Kremowa babeczka do kąpieli CYTRYNOWY EXPRESS dotarła do mnie ze sklepu aromatella.pl i bardzo szybko została przeze mnie użyta. To była miłość od pierwszego wejrzenia!


Babeczka ta jest formowana ręcznie, więc każda jest na swój sposób unikatowa. Z wyglądu jest urocza i bardzo niepozorna, ale niech Was to nie zmyli! Kosmetyk ma w sobie kremowe masło kakaowe oraz shea, które nawilżają i odżywiają naszą skórę podczas kąpieli. Zachwycił mnie też zapach, bałam się że będzie to taka cytryna spotykana w środkach czystości, jakie było moje zdziwienie kiedy poczułam aromat tej babeczki, pachnie obłędnie i słodkawo, według mnie można to porównać z kremem cytrynowym. W produkcie oprócz maseł znajdziemy też naturalne olejki cytrynowy oraz limetkowy, a to wszystko przyozdobione żelkowym kawałkiem cytrynki oraz złotymi gwiazdkami brokatu :)


W ciepłej wodzie babeczka rozpuszcza się i delikatnie musuje około 10-15 minut, uwalniając dobroczynne składniki i wypełniając aromatem całą łazienkę. Moja skóra po takiej kąpieli była faktycznie dobrze nawilżona i odżywiona, nie potrzebowałam żadnego balsamu, co u mnie jest rzadkością przy suchej skórze. Uważam, że jest to produkt godny polecenia i wypróbowania, ja z chęcią wypróbuję także inne warianty zapachowe :)

Koszt takiego 30g cudeńka to 11 zł tutaj.

Pozdrawiam
Jedwabna


31 komentarzy :

  1. Czemu ja nie mam wanny?!
    Niestety już w drugim mieszkaniu mamy prysznic, mam nadzieję że następne będzie zaopatrzone w wanne :D

    wygląda "smakowicie"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bez wanny ciężko byłby się obejść :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja przez chwilę miałam ochotę jej spróbować haha ;)

      Usuń
  3. Ja to bym chyba ją zjadła zamiast wrzucić do wody ;) Ale wygląda bajecznie, dobrze, że nie pachnie chemiczną cytrynką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałoby się przeżyć taką cytrynową kąpiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda ale obawiam się, że u mnie w domu mogliby to zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie dziwię się, sama miałam ochotę to zjeść :)

      Usuń
  6. ale to wygląda smakowicie ;)) aż chce się zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też w domu brakuje wanny, niestety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam na szczęście i u siebie wannę i w domu u rodziców :)

      Usuń
  8. wiem, że to nie do jedzenia, ale zjadłabym :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas by zjadła :D Cały czas tak mówili wszyscy :)

      Usuń
  9. nic tylko się rozkoszować kąpielą :) szkoda,że w studenckim mieszkaniu jest tylko prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu mam chęć na te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wygląda *_* Aż szkoda ją wrzucić do wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam mniam, trudno powstrzymać się przed liźnięciem monitora ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ona pięknie i smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się prezentuje.Kąpiel z jej użyciem musi być cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie cuda do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj oj toż to na wystawę gdzie do kąpieli hehe ;D Przy okazji zapraszam na fanpage Ankowatej
    https://www.facebook.com/pages/Anek-beauty-handmade-make-up-nail-world/565125496839610?ref=hl
    Potrzebuję pełnej setki do rozpoczęcia konkursu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. apetyczna ta babeczka, a kąpiel to już zwieńczenie^^ mniam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT