czwartek, 25 kwietnia 2013

Gruszkowa rozkosz pod prysznicem z żelem Lirene

Niby zwykły żel pod prysznic, a daje mi tyle radości! Mowa o żelu pod prysznic z Lirene o zapachu gruszki. Kupiłam go, ponieważ skusiło mnie to energetyczne, żółte opakowanie i wizerunek owoców na etykietce, od początku czułam, że się polubimy i tak się stało!


O opakowaniu już Wam wspominałam wyżej, od razu widać jaka to firma, ponieważ jest to typowa dla marki Lirene butelka i zamknięcie. Etykietki są czytelne i bardzo przyjemne dla oka, a intensywny kolor cieszy oko za każdym razem kiedy się na niego spojrzy. Według mnie kosmetyk ma śliczny i dosyć realistyczny zapach soczystej i dojrzałej w słońcu gruszki, wyczuwam w nim też niewielkie nuty melona - nic dodać, nic ująć. Kolejnym plusem jest to, że bardzo dobrze się pieni, a sama piana jest gęsta i aksamitna, używając żelu razem z myjką jest jej jeszcze więcej! Jak wiecie mam w domu wannę, więc wypróbowałam go też jako dodatek do kąpieli, tutaj także okazał się świetny, dużo piany i piękny zapach unoszący się w całej łazience to wszystko czego było mi potrzebne do szczęścia i relaksu, a ten żel mi to dał :) Jako, że jestem posiadaczką suchej skóry ważne jest dla mnie, aby tego typu kosmetyk nie wysuszał. Żel Lirene pod tym względem jest takim średniakiem, nie wysusza ale też nie nawilża naszej skóry, więc użycie balsamu lub masła po kąpieli jest obowiązkowe. Kosmetyk robi dokładnie to co powinien, dobrze myje, jest przyjemny w użyciu i nie wysusza, myślę że chętnie będę do niego wracać, szczególnie w letnie i gorące dni :) Cena waha się od 5 zł na promocji do 9 zł w regularnej cenie.
 

Pozdrawiam
Jedwabna

65 komentarzy :

  1. Ale musi smacznie paczniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z pierwszych gruszkowych zapachów, który mi odpowiada :)

      Usuń
  2. ja go zużyłam momentalnie tak mi się podobał ten zapach że chciałam go liznąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też długo nie zabawił właśnie przez ten niesamowicie kuszący zapach :D Mój chłopak się potem pytał czemu tak szybko zniknął hehe

      Usuń
  3. aż mi zapachniało gruszką :D mmm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt... też mi tu tak ten zapach się przypomniał :D

      Usuń
  4. Uwielbiam gruszki, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skusiłabym się, ale nigdy nawet nie zwróciłam uwagi na żele Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żele Lirene, ale tego chyba jeszcze nie miałam, a moimi ulubieńcami są żele z oliwką. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamte żele też lubię, ale tutaj moje serce skradły gruszki na opakowaniu, a w domu po otworzeniu zapach :)

      Usuń
  7. Uwielbiam zapach tego żelu! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. a poniuchałabym i zobaczyła, czy i mi się zapach podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz gruszki to myślę, że na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń
  9. Nie miałam ich żeli ale apetycznie zachęcasz do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie próbowałam żeli pod prysznic z lirene :)
    ale w sumei może się skusze niedługo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga! Jeśli kupisz jeden będziesz chciała coraz więcej :D

      Usuń
  11. Długo wahałam się czy kupić gruszkowy czy granat. Zdecydowałam się na ten drugi, ale coś czuję, że gruszka wcześniej czy później się u mnie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat kiedyś miałam i też bardzo mibl się spodobał :)

      Usuń
  12. chyba się skuszę na niego ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam GO, niedawno o nim pisałam :)
    Zapach Boski!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja go wachałam w sklepie i nie podobał mi ssie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te żele :)
    po gruszkę chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z najładniej pachnących żeli jakie miałam :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Słodki i owocowy z lekką nutą kwaskowego jabłka, wypróbuj :)

      Usuń
  17. Zobaczyłam miniaturę zdjęcia i wiedziałam, że muszę tu wejść bo interesują mnie te żele, a u Ciebie pierwszej zobaczyłam recenzję :) Teraz wiem, że też go kupię. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc i zapraszam częściej :*

      Usuń
  18. jeśli są inne zapachy to chyba i ja się skuszę lubię testować wszelakie rzeczy do kąpieli:P

    OdpowiedzUsuń
  19. a gruszki Lirene jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie, a teraz kupię drugą butelkę :)

      Usuń
  20. Już sobie wyobrażam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gruszkowy zapach w kosmetykach albo bardzo lubię, albo przeciwnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz, więc sprawdzić jak zapatrujesz się na ten :)

      Usuń
  22. Już wyobrażam sobie ten zapach mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego zapachu jeszcze nie miałam :) jak tylko skończę swoje zasoby kupię skoro tak ładnie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie przepięknie! Daj znac jak Tobie on leży :)

      Usuń
  24. ojej chce go, a nakupiłam tyle żeli ostatnio, że chyba moja pólka w łazience nic więcej nie udźwignie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wychodzę z założenia, że żeli pod prysznic nigdy za wiele :D

      Usuń
  25. Uwielbiam zapach gruszki, jednak rzadko można go znaleźć w kosmetykach. Muszę rozejrzeć się za tym żelem pod prysznic. Moje nozdrza również zasługują na chwilę przyjemności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam go w promocji w Rossmanie za 4,90 :)

      Usuń
  26. Gruszka <3 ! O-m-G! chcę go ! będę go zjadł ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. nie lubię gruszek, więc pewnie nie zwróciłabym na niego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. To się nie ma nad czym zastanawiać, tylko kupować i się delektować :D

      Usuń
  29. Uwielbiam zapach gruszki! Aktualnie mam nadmiar żeli pod prysznic, ale jak mi wpadnie w oko to na pewno kupię!
    Fajnie, ze o tym napisałaś, bo naprawdę uwielbiam gruszkowe zapachy! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam żele z Lirene, gruszkowego jeszcze nie miałam, ale przy najbliższej okzaji nie omieszkam się przekonać o jego zapachu. Ogólnie to za gruszkami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba jeszcze nie miałam kosmetyku o gruszkowym aromacie :-( Pora to zmienić i nieco uważniej spoglądać na półki kosmetyczne w drogeriach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z pewnością pachnie obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. o jaa pierwszy raz widzę taki boski żel, aż go chyba sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT