poniedziałek, 21 października 2013

Odżywka do rzęs MAGICLASH - początek kuracji

Zawsze miałam ładne rzęsy, niestety pewien tusz spowodował, że ich wygląd całkowicie uległ zmianie, przerzedziły się (do tej pory mam dziurę w rzęsach prawego oka) są krótsze i wogóle nie nie takie jakie były jakiś czas temu. W związku z tym z chęcią postanowiłam przetestować odżywkę do rzęs MAGICLASH i właśnie dlatego dzisiaj pojawia się pierwszy post z 3, które ukarzą się na blogu. Odżywka bazuje wyłącznie na naturalnych, biologicznych składnikach i biotechnologicznym kwasie hialuronowym, a także nie zawiera żadnych składników uczulających. Dodatkowo ma dawać pierwsze efekty już po 7-10 dniach regularnego stosowania - najlepiej 2 lub trzy razy dziennie.


Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć moje rzęsy na ten moment, tj 21.10.2013. Jestem niesamowicie ciekawa efektów i mam nadzieję, że odżywka bardzo pozytywnie mnie zaskoczy! :)


Odżywkę możecie kupić na http://www.dystrybutor-sklep.pl/, a dokładnie TUTAJ. Jesteście ciekawe efektów tak samo jak ja? Kolejny post z aktualizacją rzęs ukarze się za 10 dni :) Zapraszam.

Pozdrawiam
Jedwabna

27 komentarzy :

  1. Moje rzęsy również uległy przerzedzeniu. Źle dobrany tusz ponosi odpowiedzialność za tę "katastrofę". Regularnie stosuję odżywkę Alverde, ale nie widzę rezultatów. Będę musiała zainwestować w inny specyfik.

    Czekam na relacje ze stosowania Magiclash:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że relacja będzie pozytywna, a rzęsy staną się takie jak dawniej :)

      Usuń
  2. Oby odżywka spisała się tak, jak tego oczekujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak masz piękne rzęsy wg mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny kolor oczu i urocze piegi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Byłoby mi jeszcze bardziej miło, gdybym wiedziała kto pisał tak miły komentarz :)

      Usuń
  5. Ty masz ładne rzęsy przecież! aż się boję, co będzie po tej odżywce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee :P Piękne to ja miałam wcześniej i chcę je znów mieć :) A potem to już dążę do ideału, czyli takich jak Twoje :D

      Usuń
  6. Ja tam nie widzę żadnych prześwitów w twoich rzęsach, wg mnie masz długie i gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty jużi tak masz długie rzęsy :) zazdroszczę,ale oby odżywka dała dobry efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przecież piękne i długie rzęsy! Aż się boje co będzie potem! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o niej ale powiem Ci że twoje rzęsy same w sobie już są bardzo ładne:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! I bez odżywki masz ładne rzęsy:). Ja nie stosowałąm jeszcze żadnej, może wypróbuję pomadkę Alterry jako odżywkę na rzęsy.

      Usuń
  10. Czekam zatem na efekty. Ja używam serum Eveline od kilku mies i dzięki niemu moje rzęsy niemal nie wypadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęsy i tak piękne :)

    Poprawny adres do firmy: http://www.dystrybutor-sklep.pl/ (została zmieniona domena)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak masz strasznie długie i grube rzęsy! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzęsy przed kuracją wyglądają już pięknie :)
    na efekty będę czekać z niecierpliwością, bo sama myślę nad jakimś turbodoładowaniem swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam odżywki do rzęs, może wypadałoby skusić się na taki kosmetyk :)
    A rzęsy i tak bardzo ładne jak widzę na fotce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia w kuracji :) chociaż ja bym i tak chciała mieć takie rzęsy jakie ty masz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy wstawisz zdjęcie efektów? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT