środa, 2 października 2013

O miejscu stworzonym z pasji i uwielbienia do Handmade!

Dzisiaj napiszę o czymś innym niż zawsze, nie będzie zwykłej recenzji i kosmetyków, napiszę o sklepie, który został stworzony z pasji - TOTOsklep.pl Chcę od razu zaznaczyć, że nikt nie płaci mi za tę notkę, nie jest to post sponsorowany, piszę go ponieważ znam ludzi tworzących ten sklep i uważam, że jest on bardzo ciekawą propozycją dla dziewczyn oraz kobiet, które lubią biżuterię, a jednocześnie chcą czegoś innego od ogólnie dostępnych modeli. Jest to miejsce, gdzie możecie kupić ręcznie wykonywaną biżuterię. Każdy produkt wykonywany jest z największą starannością, ponieważ tworzony jest przez ludzi z pasją i którzy kochają to co robią. Dodatkowo TOTO jest marką Fundacji na rzecz rozwoju - INSPIRATOR, gdzie część zysków przekazywana jest na działalność statutową fundacji. Poniżej pragnę zaprezentować Wam kilka z dostępnych modeli biżuterii, oraz zachęcam do odwiedzenia strony sklepu i zapoznania się z całym asortymentem, tam każdy znajdzie coś dla siebie :) Propozycji jest wiele!



Dodatkowo chciałam Was poinformować o trwającej w sklepie promocji, mianowicie od 1.10 do 4.10 do północy na hasło: ŻAK dostaniecie -10% rabat na kolekcje Juliette oraz by Paulina G.



Pozdrawiam
Jedwabna

21 komentarzy :

  1. Ładne, szkoda, że ja nie noszę biżuterii, noooo oprócz obrączki, zegarka i pierścionka zaręczynowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają też prostsze modele biżuterii :) Może akurat coś tak Ci się spodoba, że zaczniesz nosić :)

      Usuń
    2. :) ja ledwo się do pierścionka i obrączki przekonałam, to raczej nic mi z tego nie wyjdzie:) kilka lat temu nosiłam, wiecznie gubiłam, zaczepiałam o coś i dałam sobie spokój, chociaż nie powiem, lubię takie rzeczy, chociażby pooglądać:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda? Zajrzyj na stronę sklepu, tam jest o wiele więcej takich cudeniek :)

      Usuń
  3. Ja czasami coś założę,ale zawsze się boję że zgubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co bać :) Biżuteria jest po to by ją nosić i pokazywać :)

      Usuń
  4. Jakie piękne te serduszka i różowe kwiatuszki ;) rozkochały mnie w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój gust, ale biżuteria estetyczna, na pewno znajdzie fanki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna bizuteria :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj cudna biżuteria, szkoda, że mam w domu już tyle, że nie mam gdzie jej mieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy, na pewno rzucę okiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cuda, przed ostatnia bransoletka jest magiczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jakie to śliczne!
    Moją szczególną uwagę przyciągnął ten fiołkowy zestaw [bransoletka+kolczyki] :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT