czwartek, 26 września 2013

Pianka do mycia twarzy i oczu - Lirene YOUNGY 20+


Lubię pianki pod każdą postacią i wszystko co je przypomina, tak już mam, więc z tą nie mogło być inaczej. Pianka do mycia twarzy i oczu Youngy 20+ marki Lirene to jeden z moich ulubionych kosmetyków do mycia twarzy, pomimo niewielkich wad, sprawdza się w swojej roli naprawdę bardzo dobrze. Opakowanie jest kolorowe i bez wątpienia przyciąga wzrok każdego kto na nią spojrzy. Atomizer typowy dla tego typu kosmetyków (choć są jeszcze takie z pompkami - mniej pieniące) sprawuje się tutaj świetnie, nie zacina się i możemy wydozować tyle kosmetyku ile potrzebujemy, dzięki czemu jest wydajny. Dodatkowo dzięki takiemu rozwiązaniu kosmetyk przypomina konsystencją coś pomiędzy piankami do włosów, a tymi do golenia. Nie można tutaj nie wspomnieć o zapachu, który według mnie jest śliczny, przypomina mi słodkie, tropikalne owoce uprzyjemniając proces mycia. Dla mnie to bardziej masaż i relaks, a jedwabista konsystencja kosmetyku sprawia, że mogłabym myć twarz w nieskończoność!


Przejdźmy do działania, które także spełnia moje oczekiwania. Pianka bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy, pozostawia ją zmatowioną i lekko napiętą, wiem że niektóre z Was tego nie lubią, mnie to jednak zupełnie nie przeszkadza. Musze koniecznie dodać, że po użyciu tego kosmetyku nie miałam żadnych podrażnień lub uczucia szczypania, a jestem posiadaczką wrażliwej skóry i równie wrażliwych oczu, które szczypią nawet po kontakcie z wodą. Posiadaczki skóry suchej muszą zwrócić jednak uwagę na fakt, że pianka ma tendencje do lekkiego wysuszania, dlatego ja zawsze po jej użyciu nakładam na twarz krem i Wam również to zalecam. Skład może nie jest zachwycający i nie powala na kolana, jednak działanie na tyle mi odpowiada, że mimo to uważam, iż jest to kosmetyk godny polecenia i wypróbowania, szczególnie w takiej cenie - 16.50zł - oraz przy tak dużej wydajności.




Pozdrawiam
Jedwabna

40 komentarzy :

  1. Opakowanie zdecydowane przyciąga uwagę, zainteresował mnie zapach, może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz słodkie zapachy, to na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. szkoda że lekko ściąga skórę ale sama forma jest ciekawa i kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, jednak jest to naprawdę tylko troszkę odczuwalne, nie jest to jakiś duży dyskomfort :)

      Usuń
  3. a ja właśnie za piankami nie przepadam - wolę żele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele też lubię i delikatne peelingi, ale ta pianka ma taką specyficzną, bardzo przyjemną konsystencje od której nie moge się oderwać :D

      Usuń
  4. A to jest odświeżona wersja poprzedniej pianki z Lirene czy to odrębny produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju poprzednia pianka z serii Design your style została wycofana, ta nie jest odświeżoną wersją, jest to produkt z innej, nowej serii Youngy. Niestety nie mam porównania, ponieważ tamtej wersji nie używałam. Seria Youngy nie jest jednak następcą serii Design your style, której kremu nadal są w sprzedaży :)

      Usuń
  5. Kusi mnie od momentu pojawienia się na półkach, ale mam jeszcze inne produkty do mycia buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zużyjesz zapasy to koniecznie wypróbuj tę piankę :)

      Usuń
  6. Polubiłam ostatnio pianki do mycia twarzy, może i tą wypróbuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie pianki możesz jeszcze polecić? Jakich używasz? :)

      Usuń
  7. Ja również polecam - świetna piana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy też masz to uczucie lekkiego ściągnięcia? Bo zastanawiam się, czy każda z nas po jej użyciu tak ma :)

      Usuń
  8. Mam i czeka an swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdza, kiedy się doczeka :)

      Usuń
  9. super, nigdy o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę piankę, bardzo fajny i mega wydajny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mnie dziwi, że nie szczypie w oczy. Jak spotkam to się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dalej jestem przed zakupem swojej pierwszej pianki i jak na razie czytam wiele opinii na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  13. z wyglądu przypomina bardziej piankę do włosów:P lubię pianki, szczególnie do porannego mycia twarzy, obecnie używam Iwostin i sprawdza się bardzo dobrze, a wcześniej miałam Rival de Loop i też była bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa forma i sama buteleczka przyciąga uwagę :) może kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem strasznie ciekawa tej pianki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie zdecydowanie przyciąga wzrok:)
    Jestem bardzo ciekawa jej działania, a przede wszystkim samej formuły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o chętnie przetestuję, już raz miałam ją w łapkach, ale jednak odstawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Forma pianki jakoś mnie nie przekonuje, pewnie ekspresowo bym zużyła;)

    OdpowiedzUsuń
  19. myślę, że dla mnie byłaby okej, mm przetłuszczającą się cerę, więc jak troszkę wysusza, to dla mnie jest okej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Otrzymałam ją od Lirene do testowania. Całkiem całkiem się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie jestem przekonana do pianek

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki w formie pianki. Zazwyczaj są delikatniejsze od swoich żelowych odpowiedników. Mimo to pozostawiają skórę idealnie oczyszczoną:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam do czynienia z żadnymi piankami myjącymi zawsze decydowałam się na żele/kremy ale może warto jednak spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mialam :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^ ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam jej od niedawna i w sumie jestem zadowolona :) Gdyby tylko troszkę nawilżała zamiast wysuszać, byłoby świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam chęc dotknąć tej puszystej kuleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach owoców podczas mycia twarzy byłby dla mnie na pewno bardzo miłym doznaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT