sobota, 22 czerwca 2013

Pomadka w kredce Astor + Wyniki konkursu

Jeszcze tylko kilka dni i moja obecność na blogu ustabilizuje się oraz będzie regularna :) Wszystko przez sesję, która w tym roku jest wyjątkowo ciężka i daje mi w kość, ale pocieszam się, że już niedługo... 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać Wam niedawną nowość marki Astor, którą przypadkowo upolowałam w Hebe, w dodatku w promocji, a chodzi o szminkę w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter. Nie będę ukrywała, że jest to ostatnio moja ulubiona szminka i używam jej praktycznie codziennie. Jeśli Was zainteresowałam, to zapraszam do dalszej lektury poniżej :)


Do wyboru mamy 8 kolorów, od stonowanych po mocne i intensywne, dzięki czemu każda z nas znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Szminka ma nawilżać nasze usta, dawać piękny i soczysty kolor oraz intensywny połysk. Naprawdę to wszystko robi! Mój kolor to Magic Magneta, czyli coś pomiędzy fuksją a purpurą bez żadnych drobinek. Kredka ma konsystencję masła, dzięki czemu bardzo łatwo i przyjemnie aplikuje się ją na usta, dodatkowo pięknie pachnie wanilią. Jeśli będziemy ją aplikować delikatnie wklepując opuszkiem palca uzyskamy delikatny kolor, jeśli jednak chcemy w pełni wykorzystać możliwości pomadki i przejedziemy nią po ustach uzyskamy piękny, intensywny kolor z mocnym połyskiem. Pomadka zawiera w swoim składzie Squalane, który jest pozyskiwany z kokosa i ma za zadanie nawilżyć oraz wygładzić nasze, czasem przesuszone usta i sprawdza się w tej kwestii lepiej niż niejedna pomadka nawilżająca.




Pomadka wysuwa się poprzez przekręcenie podstawy, więc nie wymaga temperowania. Co dla mnie jest bardzo ważne, to to że szminka po nałożeniu na usta nie klei się i długo trzyma się na ustach, wręcz wnikając kolorem w skórę warg. Pomimo tak miękkiej konsystencji pomadka nie zostaje na zębach i nie migruje nam po twarzy. Trzyma się około 3 godzin, bez jedzenia, picie nie jest dla niej zbyt wielkim "zagrożeniem". Polecam ten kosmetyk z czystym sumieniem i wręcz zachęcam do jego wypróbowania! Cena to około 25 zł, ja swoją kupiłam na promocji za 18 zł i na pewno wrócę po więcej kolorów :)

                                                                                                                                                                                                

A teraz przyszedł czas na wyniki konkursu z marką Original Source, czyli to na co bardzo czekałyście. Nie będę przedłużała i od razu powiem, że zestaw żeli wygrywa:


 CoconutLime

Gratuluję kochana i mail już do Ciebie leci! :)


Pozdrawiam
Jedwabna 

46 komentarzy :

  1. Fajny kolorek, a wygranej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusila mnie ale jkos nie wzielam;) Teraz sie przyjrze im blizej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wzięłam bez zastanowienia i okazało się, że to strzał w 10! :) Przyjrzyj się im bo warto :)

      Usuń
  3. gratuluję dziewczynie :) a pomadka ma świetny kolor, dla mnie za odważny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie do niedawana też, ale teraz noszę takie kolory z podniesioną głową :D

      Usuń
  4. Uwielbiam takie intensywne odcienie, które ocierają się o fuksję:) Chętnie przyjrzę się propozycji Astora, który charakteryzuje się całkiem przyzwoitą jakością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to jeden z najlepszych tego typu produktów na rynku :) Przyjrzyj się jej, jest godna uwagi :)

      Usuń
  5. Dziękuję :) Na żywo wygląda jeszcze lepiej, bo ma bardzo intensywny połysk, jak tafla lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wygląda, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się nazywa ten kolor? Nie jestem pewna, ale chyba ostatnio kupiłam własnie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego kolorku szukam właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś rano własnie widziałam reklame tej szminki i od razu mnie zaciekawiła ! A wieczoraj juz pierwsza jej recenzja - super ;-)
    Jak będę miała okazję przyjrzę sie kolorom !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje osobie wygranej ;)

    Pomadka Astor zaczęła mnie kusić odkąd zobaczyłam ją w sklepie. Wybrałabym inny naturalny kolor bo nie lubię zbyt wyróżniających się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj zastanawiałam się nad jej zakupem, ale stwierdziłam że najpierw poczytam o niej w necie :)

    chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale niespodzianka, dziękuję :) A pomadka jest świetna, jeszcze im się nawet nie przyglądałam, muszę zobaczyć jakie mają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kusi mnie żeby sobie jakiś kolor kupić, ale mam postanowienie, że mogę kupić coś nowego do ust, dopiero jak zmniejszę zapasy o dwa produkty z tej kategorii, tak więc jeszcze trochę poczekam...

    OdpowiedzUsuń
  14. mam na nią ochotę, pewnie gdyby nie to, że mam już takie kolory- bodajże z 3 ;ppp to bym się skusiła bo to mój ulubiony odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj kusisz, kusisz, piękny odcień i ślicznie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest, ale ja już nie powinnam kupować mazideł do ust...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie mocne kolorki na ustach!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, bardzo mój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznye wygląda na ustach.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wczoraj oglądałam te kredki i mam ochotę na jakiś kolorek, może dwa:D z konsystencji wydają się być bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam straszną ochotę na te kredki, ale... ten zapach skutecznie mnie blokuje.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. zastanawiam się nad tą kredką, ale... czerwoną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT