sobota, 22 czerwca 2013

Fennel BODY Butter - Passion Fruit

W lato i gorące dni dużo z nas rezygnuje z maseł do ciała na rzecz lżejszych balsamów, jednak ja do tej grupy nie należę. Jak wiecie mam skórę suchą, która w takie upały jak teraz staje się jeszcze bardziej wymagająca, więc czegoś treściwszego się nie obejdzie. Jednak czy to masło spełnia moje wysokie oczekiwania? Dowiecie się tego w dalszej części notki.


Masło jest zapakowane w spory, odkręcany pojemnik, niestety boki zakrętki są gładkie, przez po jego użyciu ciężko je zakręcić. Opakowanie to wyjątkowo przypomina mi opakowania innej znanej marki, ale chyba nie ja jedna mam takie skojarzenia. Muszę przyznać, że owoc widoczny na etykietce zachęca mnie do otwarcia i użycia kosmetyku oraz przywodzi na myśl jakieś egzotyczne wakacje. Dużą uwagę zwracam zawsze na zapach kosmetyków i ten pod tym względem nie zawodzi, pachnie bardzo owocowo z lekką słodkawą nutą, dodatkowo zapach dosyć dług utrzymuje się na skórze, co akurat tutaj bardzo mi odpowiada. 


Kosmetyk ma według mnie dosyć lekką konsystencję jak na masło, szczególnie że sama nazwa wskazuje, że powinna być ono bardzo gęste i treściwe. Ten porównałabym z bardzo gęstym balsamem. Masło wchłania się stosunkowo szybko i nie pozostawia po sobie lepkiej czy bardzo tłustej warstwy. Niestety za obietnicami producenta nie idą w parze prawdziwe właściwości i efekty. Po użyciu kosmetyku skóra jest nawilżona na chwilę, po czym znów wymaga nawilżenia, jednak podkreślam że moja skóra jest wymagająca i zapewne dla osób, które mają skórę normalną, to masło mogłoby być odpowiednie i wystarczające. Dyskutowałabym z tym, że jest to kosmetyk mocno odżywczy, ponieważ potrzeb suchej skóry nie zaspokaja. Według mnie zimą tym bardziej się nie sprawdzi, jeśli już to w okresie wiosenno-letnim. Koszt tego 200 ml kosmetyku waha się w okolicy 30 zł i nie wydaje mi się żeby był dostępny stacjonarnie. Używałam już wielu tańszych maseł, które o wiele lepiej się u mnie sprawdzały i można je zakupić w naszych drogeriach, bez potrzeby dopłacania jeszcze za przesyłkę. 

A Wy jak zmieniacie swoją pielęgnację na lato? Zachęcam do komentowania i dyskusji :)

Pozdrawiam
Jedwabna

41 komentarzy :

  1. Ja mam swoje ulubione, sprawdzone balsamy i jestem im wierna.:) Teraz głównie używam antycellulitowych.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie są Twoje ulubione balsamy? Może znajdę wśród nich coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Opakowanie ładne ale przecież liczy się efekt.Raczej nie skuszę się na ten kosmetyk.Moim ulubieńcem jest balsam Bart&Body Works Beautiful Day.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie miałam z Bath&Body Works, ale mam w planach zakup kiedy będę w lipcu w Warszawie :)

      Usuń
  3. Chętnie sięgam po te egzotycznie pachnące kosmetyki, może i na ten się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz skórę normalną to powinno się u ciebie sprawdzić :)

      Usuń
  4. ja tez ciagle jestem wierna masłom ;)

    a szkoda, ze ten sie nie popisał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam, że czasem jest dla mnie uciążliwe wsmarowywanie w siebie masła, podczas gdy żar leje się z nieba, ale cóż zrobić... :)

      Usuń
  5. W takie ciepłe dni w ogóle rezygnuję ze smarowania ciała po prysznicu. Jedynie na noc używam balsamu/masła. Jednak mogę sobie na to pozwolić, bo moja skóra nie jest aż tak wymagająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym móc z tego zrezygnować... ale jakoś muszę to przeboleć :D

      Usuń
  6. piękny kolor i konsystencja, ale ja niestety posiadam suchą skóre :(

    OdpowiedzUsuń
  7. powiedziałabym, że drogi bubel -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy taki całkowity bubel? Chyba nie bo myślę, że do skóry normalnej będzie dobry, ale suchej nie daje rady :)

      Usuń
  8. cena wysoka, ale wygląda smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesety Fennel ma dosyć drogie kosmetyki :) Ale są wśród nich perełki :)

      Usuń
  9. Świetny kolorek ma to masło.
    U mnie też raczej się nie sprawdzi bo również mam problemu z przesuszającą się skórą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że aż tyle z nas ma taki problem :)

      Usuń
  10. No cena trochę powala,ale czasem można zaszaleć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli właściwości idą za ceną, to czemu nie :)

      Usuń
  11. Kolor jest śliczny,a le ja nie jestem przekonana do ameł z tej firmy. Miałam niebieską wersję i dla mnie to jakoś nic nie robił ten pordukt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze jogurt do ciała i jest lepszy od tego masła :)

      Usuń
  12. moja skóra na ciele nie wymaga latem jakiegoś wybitnego nawilżenia, lubię tego typu zapachy w kosmetykach do pielęgnacji, więc jak gdzieś spotkam to masełko to prawdopodobnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono jest dostępne chyba tylko przez internet niestety, ale warto spróbować :)

      Usuń
  13. Nie-e, masło to nie dla mnie. Jakoś się nie mogę przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chyba zawsze balsamy, ale nie mam ideałów, co chwilę inny. A to masełko wypróbowałabym ze względów zapachowych :D Już sobie wyobrażam jak pachnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest niesamowity :) Na pewno przypadły do gustu :)

      Usuń
  15. na lato byłoby dla mnie w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio borykam się z suchą skórą, w związku z tym kilka razy w ciągu dnia muszę sięgać po treściwe kosmetyki. Korzystam z zarówno maseł, jak i balsamów. Warunek jest jeden. Dany preparat musi przynosić ukojenie mojej wymagającej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tej marki, podoba mi się konsystencja masełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ogólnie jest mało znana, ale ma produkty godne zainteresowania :)

      Usuń
  18. KIEDY WYNIKI KONKURSU Z OGIGINAL SOURCE ??????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacja o wynikach została podana na Facebooku, a same wyniki porzedniej notce.

      Usuń
  19. ja lubię masła :) chętnie bym sprawdziła jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie używam tego masła ogórek i melon zapach jest świetny a nawilżenie mojej skóry jest wystarczające

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT