środa, 15 maja 2013

Ciasto wiśniowe w kąpieli

Powtórzę się jeszcze raz i przypomnę jak bardzo lubię kąpiele w wannie, a słowo lubię to chyba o wiele za mało powiedziane :) Dziś post o kolejnym ich umilaczu, a mianowicie o mojej ulubionej jak do tej pory kuli musującej o zapachu CIASTA Z WIŚNIAMI.


Producent informuje nas, że na zapach tej kuli składają się zapachy wiśni, maliny, truskawki oraz jeżyny. Zawiera też w sobie olejki eteryczne z rumianku i paczuli, dzięki czemu produkt działa na nas kojąco i uspokajająco, według mnie idealne połączenie na kąpiel po ciężkim dniu. Podoba mi się, że kosmetyk zrobiony jest ze składników naturalnych i nie podrażnia mojej wrażliwej skóry. Kula jest dosyć duża, ma 160g i wystarczyła mi na dwie kąpiele. Wbrew pozorom już po użyciu połowy otrzymujemy niesamowicie intensywny i trwały aromat, lekko różową wodę, w której pływają setki drobin, jednak nie umiem określić czym one są, kojarzą mi się z maleńkimi pestkami. Gdzieniegdzie na dnie wanny dopatrzymy się także uroczych serduszek. To teoretycznie drobiazgi, ale czy nie umilają kąpieli? A przecież właśnie o to nam chodzi kiedy chcemy się zrelaksować. Olejki eteryczne zawarte w kuli tworzą na wodzie delikatną powłokę i delikatnie nawilżają skórę naszego ciała, osobiście nie potrzebowałam balsamu czy masła do ciała po wyjściu z kąpieli, pomimo że mam na ciele skórę suchą. Po kąpieli była ona miękka i gładka oraz utrzymywał się na jej smakowity zapach :)


Ta kula jest kolejnym kosmetykiem, który podbił moje serce i będę do niej chętnie wracać, wcześniej zachwyciła mnie cytrynowa babeczka, o której pisałam tutaj. Wydaje mi się też, że cenowo kula wychodzi bardzo dobrze, ponieważ kosztuje 12 zł i wystarcza na 2 kąpiele. Możecie ją kupić tutaj. Jeśli lubicie kąpiele to ze swojej strony mogę polecić ten kosmetyk, każda z Was będzie z niej zadowolona :)

Pozdrawiam
Jedwabna



33 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. A powiem Ci, że te czekoladę z góry to miałam ochotę zjeść :D

      Usuń
  2. Zapach musi być smakowity :) A te kule od dawna za mną chodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj już sobie wyobrażam jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, tego się nie da wyobrazić :P Pachnie 100 razy lepiej niż wtedy jak ja sobie wyobrażałam :D

      Usuń
  4. lubię takie cudaśne rzeczy wrzucać do wanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jest czasem aż szkoda wrzucać i przez długi czas najpierw na nie tylko patrzę :)

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam wiśnie w każdej postaci tak więc kula jest jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :) Ale czuć też w nim słodki aromat jeżyny :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Można się nimi cieszyć w wannie :) Uroczo wyglądają :)

      Usuń
  7. Na pewno pięknie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach zapowiada się na prawdę kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie umilacze kąpieli:) Ciasto z wiśniami, brzmi kusząco, bardzo kusząco:) Ja miałam zazwyczaj czekoladowo waniliowe wersje babeczek i kul do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za wanilią ale czekolada :D MNIAM... muszę się za takimi rozejrzeć :) Zazwyczaj biorę te owocowe, tak jak wcześniej cytrynową babeczkę :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Szkoda do wanny wrzucać takie śliczne czasem są te kule :)

      Usuń
  11. Fajnie wygląda. Zapewne pachnie tez ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osz Ty kusicielko ;) teraz muszę kupić zrobiłaś tak ładne zdjęcia,że się powstrzymać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam wanny - w sumie dzięki Bogu, bo w sumie wszystkie takie kuleczki mi się podobają :D A jeśli pachnie tak jak myślę, to mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jak mi zawsze szkoda wrzucać do wanny te wszystkie kule i inne dodatki :) one takie ładne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT