wtorek, 29 stycznia 2013

Kolejny ulubieniec do kolekcji - Lip tint Bell nr 5

Cześć Dziewczyny!

Podczas ostatnich zakupów w HEBE w moje ręce wpadły kolejne Lip tinty Bell do kolekcji. Aktualnie brakuje mi tylko jednego z nr 1 ale mam nadzieję, że już niedługo i on dołączy do reszty :) Dzisiaj pokażę Wam kolorek o numerze 5, jest to bardzo mocny róż, wręcz jaskrawy w niektórym świetle, który wbrew wcześniejszym obawom wygląda na ustach naprawdę bardzo ładnie i przyjemnie się go nosi. Właściwości ma zupełnie takie same jak jego fioletowy braciszek, o którym pisałam Tutaj, więc nie będę się zbyt rozpisywać :)


Trwałość ma świetną, podobnie jak jego poprzednik, dopiero po około 6 godzinach minimalnie blakł, a wcale go nie oszczędzałam. W czasie kiedy miałam go na ustach jadłam i piłam, ale nawet to nie dało rady intensywnemu kolorowi. Zdarzyło mi się, że kiedy pomalowałam usta tym lip tintem po południu, to jeszcze rano następnego dnia kolor był na nich widoczny :)

A tak prezentuje się na ustach, zależnie od światła i naturalnego koloru naszych ust, ma mniej lub bardziej jaskrawy kolor. Przepraszam za rankę na ustach, ale dopiero zdjęcia ujawniły, że jeszcze się nie zagoiła do końca :)


Za około 11 zł mamy 5,5 g świetnego i trwałego kosmetyku. Lip tinty Bell są moim największym hitem wśród tego typu produktów do ust!

Pozdrawiam
Jedwabna

67 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Genialny i w różnym świetle różnie wygląda :)

      Usuń
  2. Ładny kolor, trochę kojarzy mi się z Nicki Minaj. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. no i wreszcie się na niego skuszę! dokładnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :D zaraziłaś się miłością do nich ... nie dziwię się bosą tego warte :)

      Usuń
    2. Przez Ciebie je kupiłam.

      Usuń
  5. mam inny kolor i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak bardzo polubiłam te tinty, że brakuje mi tylko jednego :)

      Usuń
  6. mam i polecam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. usta masz jak z reklamy! piekny kolor taki zywy!

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow...jaki wyrazisty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki kolor :O przepięknie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za usta! :D Ja siebie w takim kolorze nie widzę, ale chyba skuszę się na czerwień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie mogę pokazać jutro na blogu czerwony lip tint jeśli pomoże Ci to w wyborze :)

      Usuń
    2. Z przyjemnością go zobaczę :)

      Usuń
  11. mam :D ale mój kolor to taka czerwień... niestety zbyt czerwony jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który masz numerek tinta? Bo może mam inny odcień czerwieni, to pokazałabym na blogu :D

      Usuń
  12. Na Twoich ustach wszystko wygląda genialnie!
    Po czwartkowym egzaminie wybieram się na zakupy i może upoluje jakoś kolor dla siebie :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko aż się zawstydziłam :) Bardzo dziękuję za miłe słowa :) W takim razie zapraszam jutro na bloga, zobaczysz sobie jeszcze inne kolory przed zakupami :)

      Usuń
  13. uwielbiam takie kolorki ! ożywią każdy look i do tego genialnie się prezentują ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od niedawna przerzuciłam się na intensywne kolory, których wcześniej unikałam jak ognia :) Nie wiedziałam co traciłam :D

      Usuń
  14. Wow,shock pink,super na ustach wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja ostatnio szukałam ich u siebie w Rossmanie i nie znalazłam :/ a strasznie chciałam kupić i wypróbować, bo wiele osób zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, ale ja bym się z nim źle czuła na ustach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też tak myślałam, a po pomalowaniu zmieniłam zdanie o 36o stopni :)

      Usuń
  17. Wygląda fenomenalnie! Muszę gdzieś je dorwać <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam czerwony, ale jeszcze go nie używałam
    Twój opis brzmi ciekawie aż jutro go wypróbuję..
    Strasznie ubolewam ,że w krakowie nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam wytrzymać i w nocy spr mam numer 1, nałożyłam go na noc na usta:P i jeszcze go mam :):)

      Usuń
  19. Wygląda bardzo fajnie.

    Nigdy nie używałam "tintów".

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękny, intensywny kolor <3 Może jednak się w końcu zdecyduję...

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz to już w ogóle czuję się skuszona, to Twoja wina :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam nie powiększać zbioru maideł do ust, ale na to się chyba skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  23. Te tinty są świetne!! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurde, kolor naprawdę mocny! Bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest genialny! Chociaż pewnie nie odważyłabym się na taki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wygląda :) To może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łaaaaał jaka pigmentacja, co za soczysty kolor..

    OdpowiedzUsuń
  28. no teraz to muszę sobie go kupić :D wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten sam kolor :) Uwielbiam! Ten kolor i trwałość :3
    Nawet po pociągnięciu pomadką ochronną kolor jest wybitnie trwały :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są te tinty od Bell, kurcze strasznie mnie kusi żeby sobie go kupić ale boję się tych mocnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę go mieć bo oszaleje:) Wygląda cudnie na Twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo intensywny kolor :) Mam szminkę z Eveline w podobnym odcieniu i również utrzymuje się na ustach długo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda, że taki mocny kolor :< ale może, może kiedyś, jak zacznę chodzić na imprezy... ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale kolor! Brakuje mi tylko zdjęcia całej twarzy bo jestem ciekawa jak się komponuje z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ajj , jakie usta !
    Fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kupiłam odcień czerwony i pomarańczowy w Biedronce jakiś czas temu :) I polubiłam je. choć trzeba czasem nawilżyć usta, bo podkreśla skórki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT