sobota, 8 grudnia 2012

Iskrzące anemony

Od dziś zaczynam serię pokazów lakierowych. Pod poprzednim postem najmocniej zwróciły Waszą uwagę lakiery Golden Rose z serii Jolly Jewels, a ja wcale się temu nie dziwię, bo są piękne! Pewnie się zastanawiacie, dlaczego akurat "Iskrzące anemony"? Już wyjaśniam, kiedy byłam mała u mojej babci rosły w ogrodzie piękne anemony z czarnymi środkami i żółtawą otoczką wokół nich, miały dokładnie taki sam kolor jak ten lakier... niby takie nic, miłe wspomnienia wróciły :)




Ten lakier nakłada się bezproblemowo, co ważne seria ta bardzo szybko schnie, nawet pokryta topem - 5 minut i manicure gotowy. Cena tego cuda to 12.90, ale myślę że są warte swojej ceny :)

EDIT: Dziewczyny! Ze zmywaniem nie ma problemu jeśli nałożymy go na bazę peel off, mam taką z Essence, ja tak robię i jak chcę zmienić lakier to po prostu zdejmuję go z płytki paznokcia bez użycia zmywacza :) Minuta i gotowe! Baza jest dostępna w Szafach Essence za 9.90 :)

Pozdrawiam
Jedwabna



64 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę oderwać wzroku od paznokci kiedy je nim pomaluję :)

      Usuń
  2. Piekny! cala seria tych lakierow z Golden Rose jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko z czarnym nie mogę się dogadać niestety :(

      Usuń
  3. Wszystko pięknie, ale na myśl o zmywaniu go, aż ciarki mnie przechodzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja go nie zmywam! :) Mam bazę peel of z Essence i jak mi się znudzi to go po prostu zdejmuję z pazurka bez najmniejszego problemu :)

      Usuń
  4. Nie cierpię zmywać brokatowych lakierów, to jakaś tragedia! ;-) Hm, kolor wydawał się ciemniejszy w opakowaniu? Może to tylko moje wrażenie. Tak czy siak, wygląda to uroczo. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo w buteleczce na pierwszy plan wyszły czarne drobinki i można odnieść wrażenie, że jest ciemniejszy :) Na żywo zmienia kolor od maliny o czerwień :) Zamiast zmywać zalecam kupić bazę peel of :)

      Usuń
    2. Pierwszy raz o czymś takim słyszę... Gdzie to nabędę? :-D

      Usuń
    3. W szafie essence za 9,90zł ;)

      Usuń
    4. Do Natury to mam kawał drogi. No cóż. Może kiedyś...

      Usuń
  5. Jest przepiękny:) Kolor iście świąteczny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Taka bombka mieniąca się w blasku lampek na choince :)

      Usuń
  6. oj tak, ta baza się w tym wypadku na pewno bardzo przydaje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więcej, nie odważyłabym się go nałożyć na pazurka bez bazy :D

      Usuń
  7. Wygląda jak rozgniecione malinki! Pięknyyyyy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha w taki sposób jeszcze na niego nie patrzyłam :D

      Usuń
  8. Wow, robi wrażenie:) Niesamowity jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie wrażenie robi na żywo... bajka pro prostu :)

      Usuń
  9. właśnie zamówiłam tylko, że inny numerek :) zobaczymy jak się będzie sprawował!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym peel offem problem polega na tym, że niesamowicie szybko odpada. Szczególnie jak paznokcie służą nie tylko do ozdoby ;) Ale kolor jest bardzo ładny ;) Ja się zachwycam ciągle 106, 108 i 115 ;) Jeszcze chciałabym 117 zobaczyć na paznokciu. Niesamowicie mi się spodobał jak go zobaczyłam po raz pierwszy, ale u nikogo go jeszcze na paznokciach nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz a u mnie nic się nie dzieje, a zmywam i sprzątam itp. Wstawię 117 specjalnie dla ciebie ;)

      Usuń
    2. Może ja jeszcze nie wypracowałam dobrej metody nakładania peel offa, albo za dużo robię rękami :P I będę wdzięczna za zdjęcia :)

      Usuń
    3. Wieczorem pomaluję i wstawię albo jutro z rana :)

      Usuń
    4. Pół wieczoru się głowiłam jak określiłas ten kolo! Tak! Anemony! Pięknie wygląda po ciemku ten lakier :D Czekam na światło dzienne, żeby go popodziwiać, bo dziś przyniósł mi go spóźniony Mikołaj ;) Ale na razie nieśmiało stwierdzam, że lepiej wygląda na paznokciach zaokrąglonych, niż moich chwilowo kwadratowych :P

      Usuń
  11. A ja przegapiłam tą bazę z limitowanki essence, a teraz byłaby jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego! Ta baza weszła do stałej oferty i jest dostępna, więc leć i kupuj :)

      Usuń
  12. U mnie też dzisiaj na pazurach będzie gościć Jolly Jewels! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze jakoś drogo, ja swoje wczoraj kupiłam za 10,50 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie kupowałaś? :)

      Usuń
    2. Jedna blogerka z Gliwic pisała, że w jakiejś hurtowni kupuje je po 8.90, a w Krakowie w samym centrum widziałam je po 11.99.

      Usuń
    3. mała osiedlowa drogeryjka w Raciborzu :)

      Usuń
  14. próbowałam ten brokat raz zmyć i ojoj... z jednym paznokciem męczyłam się naprawdę kawał czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, że są bardzo problematyczne pod tym względem, dlatego bez tej bazy peel off ani rusz :)

      Usuń
  15. Pięknie to wygląda, tak bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nigdy takiego nie widziałam, chce go mieć! ;)
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie :P Bierz udział w rozdaniu a może będzie Twój ;)

      Usuń
  17. Super wygląda,z resztą cała ta seria mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. te lakiery są prześliczne, muszę znaleźć jakiś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny! <3 i ten 103 z poprzedniego posta! ooojj biegnę do sklepu po te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przypomniało mi się, że czarny taki miałam :-p
    Ale tak jak juz gdzieś napisałam - nie dla mnie- mimo, że podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam na niego ochotę, mam nadzieję, że uda mi się jutro go kupić. Piękna czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny efekt na paznokciach! :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. wstyd mi przyznać się, ale pierwszy raz spotykam takie lakiery ;) i jestem pod dużym wrażeniem efektu ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT