niedziela, 9 grudnia 2012

Gwieździsta noc...

Dzisiaj kolejny lakier z serii Jolly Jewels. Miałam w planach pokazanie innego, ale wiele z Was po poście zakupowym chciało zobaczyć akurat ten, więc nie mogłam odmówić :) W buteleczce lakier jest piękny, połączenie prawdziwej, głębokiej czerni z migoczącym złotem totalnie mnie urzekło, szkoda że z resztą nie jest tak pięknie. Niestety malowanie nim paznokci to prawdziwa męczarnia, wydaje mi się że jest w nim aż za dużo drobinek przez co tworzą się spore grudki, których nijak nie można rozsmarować. U mnie najlepszy efekt dają dwie, szybko nakładane warstwy lakieru i jedna gruba warstwa topu Seche Vite, inaczej drobinki wystają i lubią się zadzierać. Schnięcie bez zarzutu, zresztą jak cała seria.


Najciężej jest mi się zdecydować czy mi się tak naprawdę ten lakier podoba. Raz patrzę na niego i jestem oczarowana, a innym razem myślę sobie, że jednak to nie to. Na pewno będę co jakiś czas malować nim paznokcie jednak moim zdaniem znajdziemy w tej serii o wiele ładniejsze i przyjemniejsze w nakładaniu lakiery, chociażby ten z poprzedniego posta KLIK. Myślę jednak, że pomimo swoich wad znajdzie on swoje grono wielbicielek, jak dla mnie jest to wygląd bardziej na wieczór i też nie do wszystkiego, zostanie u mnie i poczeka na swoje 5 minut :)


A Wy co o nim myślicie? Piękny czy bestia?

Pozdrawiam
Jedwabna

60 komentarzy :

  1. Chyba zbyt sylwestrowy jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla mnie też, dlatego napisałam, że raczej na wieczór i nie do wszystkiego... ja dalej nie wiem czy mi się podoba :D

      Usuń
  2. Mam dwa, ale raczej na okazje jakieś, bo zmywanie ich to tragedia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już wspominałam, ja używam bazy peel of z Essence i nie ma problemu ze zmywaniem, por prostu zdejmuję go z pazurka :) Polecam się zaopatrzyć, bo zmywanie to faktycznie masakra :)

      Usuń
    2. ohhh ileż ja się dzisiaj z nim namęczyłam ! muszę jutro kupić tą baze bo inaczej chyba nigdy więcej nie pomaluje nim paznokci

      Usuń
  3. Dziękuję ^^
    No niestety na paznokciu już nie wygląda tak ładnie. Podobny efekt - jak nie lepszy można uzyskać po wymalowaniu czarnych paznokci topperem z jakimiś ładnymi drobinkami. W buteleczce czarował, był pierwszy, który chciałam kupić, ale że czarny rzadko gości na moich paznokciach (nic, że właśnie na ten kolor je dziś pomalowałam xD) nie zdecydowałam się i chyba nie żałuję. Ale w przyszłości... Czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) No właśnie w buteleczce totalnie mnie oczarował a na paznokciu rozczarował. Myślę, że zwykły czarny lakier i złoty topper, tak jak piszesz będzie lepszy :) Ja raz się zachwycam, żeby za chwilę narzekać jaki to on nieładny :P

      Usuń
  4. a mi się bardzo podoba! jest przepiękny!

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką sowę:) śliczny lakier lubie takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja sowa ucierpiała podczas zdjęć-straciła ogon :D

      Usuń
  6. Myślę że na jakieś większe wyjścia będzie perfect :)
    masz ładne pazurki tak a propo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje :) Dziękuję bardzo, dużo to dla mnie znaczy bo kiedyś miałam okropne i krótkie paznokcie...

      Usuń
  7. na sylwestra jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam, ale psuje mi bardziej na jakiś bal sylwestrowy :)

      Usuń
  8. ma w sobie to cos :) ale zdecydowanie lepszy na imprezy lub do pomalowania jednego paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że bardzo ciężko się nim maluje, ale muszę wypróbować ten pomysł z jednym paznokciem :)

      Usuń
  9. Oj, zdecydowanie nie dla mnie ...
    Taki troszkę bazarkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym w sumie go tak nie określiła, ale w sumie zależy od gustu :)

      Usuń
  10. śliczny :) na sylwestra jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że właśnie na tego typu okazję byłby idealny :)

      Usuń
  11. mnie się podoba, na specjalne okazje:D jako taki jeden konkretny dodatek bo na co dzień za mocny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać wszystkie mamy zróżnicowane gusta :) Na dzień zdecydowanie nie pasuje..

      Usuń
  12. W buteleczce wygląda niesamowicie a na paznokciach niestety gorzej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo trudno się go nakłada niestety i to też wpływa na końcowy wygląd :/

      Usuń
  13. Zdecydowanie nie są to lakiery dla mnie :) Taka ze mnie maniaczka a te lakiery ni w ząb mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się o dziwo większość podoba, a mówię o dziwno bo wcześniej nie lubiłam brokatu na paznokciach :)

      Usuń
  14. Mam mieszane uczucia.. pomysł fajny, ale sprawia wrażenie, jakby się miało tonę lakieru na paznokciach....
    Do niektórych lakierów Jolly Jewels podchodzę dość sceptycznie, niestety, ale niektóre z nich, w tym ten przez Ciebie prezentowany nie nadaje się do szkoły, czy też do pracy...
    Dla mnie to niestety Bestia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na wcześniejszy post :) Może tamten lakier bardziej przypadnie Ci do gustu :) Ten niestety nie jest zbyt ładny.

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że bardziej uniwersalnymi lakierami z tej serii są lakiery o nr 110, 115, oraz np 111, i może ale to jest mocno naciągane 109.
      JJ z Twojego poprzedniej notatki jest nawet ładny, ale ja się w takim raczej nie czułabym się zbyt dobrze.

      Usuń
  15. powiem, że nie bardzo umiem jednoznacznie powiedzieć czy mi się podoba czy nie. z jednej strony jest rewelacyjny, zwłaszcza w buteleczce wygląda powalająco! :) na paznokciach niestety sporo traci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach jest go zdecydowanie za dużo ale to przez ogromną ilość drobinek i gęstość lakieru :/ Szkoda bo mógłby być piękny.

      Usuń
  16. coś pięknego, tylko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 4 lakier JJ i w tym ten czarny co pokazujesz i mam takie same zdanie że nie wiem czy on jest ładny czy nie,trudno się zdecydować.Niby czarny ze złotem to super połączenie ale te złote drobinki w tym lakierze są jak by brudne i to mi psuje cały efekt:)
    Super blog więc zostaję tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Dobrze to określiłaś, te drobinki są po pomalowaniu jakby brudne :D

      Usuń
  18. Mi też się nie widzi... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja generalnie jestem fanką połączenia złota z czernią, więc jak dla mnie ten lakier jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanką tego połączenia ale wygląd po aplikacji mi nie odpowiada :)

      Usuń
  20. Podoba mi się ta czerń ze złotem, na imprezę super :)
    Widzę, że mamy takie same (albo bardzo podobne) sowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja niestety straciła ogon podczas zdjęć :D

      Usuń
  21. Fakt, zdecydowanie pasuje na wieczór. Też go mam, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałabym go u siebie na serdecznym palcu w towarzystwie czarnego kremowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak tylko kupię czarny lakier to mam zamiar go tak wypróbować :)

      Usuń
  23. hehe golden rose ogarnał blogsfere;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Mroczny, ja lubię taki efekt na paznokciach, dlatego jak będę w sklepie, gdzie są lakiery GR, to rozejrzę się za nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba to warto się rozejrzeć :)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. A ja jak to kobieta :D Raz bomba a raz paskudek :D

      Usuń
  26. Te lakiery są obłędne, wszystkie razem i każdy z osobna :D planuję kupić złoty do świątecznego mani :D i jeszcze jakiś, ale nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczne pazurki :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm.. chyba mnie nie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podoba Ci się jakiś czy ogólnie nie jesteś przekonana do tej serii? :)

      Usuń
  29. te lakiery z te nowej serii są cudowne, a ten ah! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na niego, zamówiłam go podczas DDD :")

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT