niedziela, 2 grudnia 2012

Jak dla mnie krem doskonały...

Notka miała być opublikowana już wczoraj ale o niej zapomniałam ... Aż wstyd się do tego przyznawać :P Ale dziś już nadrabiam :D

Już dosyć dawno mam ten krem, jednak opisać postanowiłam go dopiero teraz. Z marką Dr Irena Eris miałam już do czynienia kilka razy i jak do tej pory jeszcze mnie nie zawiodła. Tak jest i tym razem :) Ten krem jest moim KWC i jestem pewna, że na jednym zużytym opakowaniu się nie skończy.


Krem ma bardzo ładne, czytelne i kobiece opakowanie. Kwiatowy wzór od razu podbił moje serce. Kosmetyk  ma ekskluzywny kompleks Perlift.Complex 3 ekstraktów - z perły białej i czarnej oraz z płatków orchidei, dzięki czemu wzmacnia i chroni strukturę naszej skóry. Wyciąg z masła shea i kakaowego zapewnia zapewnia intensywne nawilżenie oraz regenerację suchej skóry, a wit. E odpowiada za ochronę przed wolnymi rodnikami.


Krem bez problemu i wysiłku wydobędziemy z tubki. Nie ma tego na zdjęciu ale zamknięcie było zabezpieczone folią, dzięki czemu wiem, że nikt przede mną go nie używał - to dla mnie bardzo ważne! Wiem, że niektóre z Was nie lubią zakręcanych kosmetyków tego typu, jednak ten nie sprawa problemu, po za  tym ciężko mi sobie wyobrazić zamykanie na kliknięcie przy jakby nie było dosyć eleganckim opakowaniu :) Srebrna zakrętka wpasowuje się tutaj idealnie a sam kosmetyk bardzo ładnie wygląda na półce w łazience. 


Krem jest bardzo treściwy, gęsty i ma delikatny różowy kolor. Jak dla mnie jego nakładanie to czysta przyjemność, gładko sunie po skórze dając natychmiastową poprawę w wyglądzie. Po jego użyciu skóra staje się gładka i satynowo miękka w dotyku, ja cały czas się głaszczę bo nie mogę uwierzyć w efekt! Kosmetyk jest genialny pod względem wchłaniania, robi to błyskawicznie i spokojnie możemy po chwili się ubrać bez martwienia się o tłuste plamy. Moja sucha skóra wręcz pije ten krem :)


Cena tego kosmetyku to 69 zł za 200 ml, jednak teraz jest on dostępny TUTAJ w promocji za 55 zł, to dużo, jednak jest to marka jakby nie było luksusowa, w każdym razie ja nie znalazłam jeszcze tańszego i godnego zastępcy i pewnie szybko nie znajdę. Prawdopodobnie kupię go sobie i swojej mamie jako świąteczny prezent, bo jest tego wart. 

Macie już swoje KWC w tej kategorii kosmetyków?

Pozdrawiam
Jedwabna

19 komentarzy :

  1. Ja lubie masła do ciała z Perfcty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie zaiste ładne :) Mój stoi na półce jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też stoi grzecznie w kolejce jeszcze, ale brązujący już wypróbowałam - jeden z lepszych!

      Usuń
    2. Ją używam tylko tego! Genialny jest ;)

      Usuń
  4. Mnie takie kosmetyki starczają na długo, więc można zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie, ale cena :| nie na moją kieszeń :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedwabna! Nie kuś! Embargo mam na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  7. drogo, ale już samo opakowanie jest urocze, a skoro mówisz że zawartość dobra to jak można nie kupić?! o zgrozo moj biedny portfel...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go jeszcze w zapasach, ale widzę, że pora go rozdziewiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam jeszcze o nim, ale skoro chwalisz to może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie słyszałam jeszcze o tym cudeńku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się jego opakowanie, trochę mniej cena. Może kiedyś sobie pozwolę na wypróbowanie go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go...
    Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie używałam... I nigdy nie byłam za ta marką, wolałam sięgać po kosmetyki z wyższych półek. Może czas to zmienić, bo jak widać również potrawią satysfakcjonować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT