piątek, 3 sierpnia 2012

Lśniący i piękny manicure na dłuższy czas? Czyli hybrydy nie gryzą :) FOTORELACJA

Witajcie dziewczynki! :)

Wróciłam, jestem i już nigdzie nie znikam :) Jeszcze raz dziękuję za Wasz wsparcie! :*

Dziś tak jak już obwieściłam wczoraj na swoim FB pokażę Wam fotorelację z zabiegu manicure-u hybrydowego, który osobiście lubię i polecam :) Paznokcie robiłam u mojej kochanej Ani, która niegdyś pracowała w domu, a teraz otworzyła swój własny, niewielki aczkolwiek bardzo przytulny salon. Była to moja pierwsza wizyta w jej salonie i urzekły mnie namalowane przez nią własnoręcznie kwiaty :) Aż musiałam Wam je pokazać.


Stanowisko pracy i produkty pielęgnacyjne :) Z tyłu widać dyplomy jednak jest to tylko ich maleńka część :)


Przed zabiegiem Ania przygotowała do niego moje paznokcie, odsunęła skórki, opiłowała i odtłuściła :) Następnie zostały pokryte lakierem bazowym i włożone do lampy UV :) Drugie zdjęcie robiłam w trakcie nakładania 2 warstwy koloru :)


Wypatrzyłam w zdobieniach na wzorniku uroczą kokardkę i już wiedziałam, że chcę ją na serdecznych paznokciach. Przed jej namalowaniem Ania zmatowiła warstwę koloru na tych dwóch paznokciach i zaczęła tworzyć za pomocą akrylowych farbek :D

 

 Poniżej zdjęcia poszczególnych etapów :) Na końcu już pokryte topem nabłyszczającym :)

 

A tutaj już efekt końcowy! Ja jestem zachwycona :)
Błyszczą się jak psu ja.... Wiecie co :P



Manicure kosztował mnie 50 zł :)

Dziś mija tydzień od zabiegu i paznokcie dalej bardzo ładnie wyglądają :) Za półtora tygodnia pewnie znów pokuszę się o taki manicure ale może kolor zmienię na pomarańczowy :D

Dodam, że lubię zmieniać kolory paznokci i zdarza mi się malować moje hybrydki, a one po zmyciu dalej wyglądają super, ważne tylko aby zmywacz był bezacetonowy! ;)

Wklejam link do bloga Ani, która robi też cuda na konkursy... ale z akrylu :) 


A wy co myślicie o takim zabiegu? Skusiłybyście się?

Pozdrawiam
Jedwabna

61 komentarzy :

  1. ładne! a gabinet jaki sterylny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne będą jeszcze ładniejsze bo paznokcie mam już dłuższe :) Ania bardzo dba o czystość w gabinecie :)

      Usuń
  2. Śliczne te kokardki ;) a tak czekałam na posta od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze i tobie przypadły do gustu :) A czekałaś na takiego posta czy o jakimś kosmetyku? :)

      Usuń
    2. Ogólnie czekałam na posta z Twojej strony;) fajnie sie czyta:)

      Usuń
    3. Bardzo miło mi się zrobiło :) Dziękuję kochana :)

      Usuń
  3. Ech, szkoda, że nie bywam w Często :(
    Kokardki są ładne - takie "tatuażowe" i perfekcyjnie wykonane :)
    Pozdrawiam, p. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, na pewno byłabyś zadowolona :) Wszystkie zdobienia maluje ręcznie... zdolniacha z niej :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Szczególnie, że pazurki pozostały cienkie i zupełnie nie wyglądają sztucznie, jak pomalowane lakierem :)

      Usuń
  5. Kokardki śliczne :) i sam kolor lakieru bardzo na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny będzie pomarańcz... już u niej wypatrzyłam idealny odcień na wzorniku :D

      Usuń
  6. Kilka razy byłam na hybrydach i zdecydowanie polecam:) Spokój na 2 tygodnie i bardzo ładnie wyglądają:) Twoje są śliczne, i ta kokardka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, tanio zapłaciłaś! Sama chętnie wypróbowałabym hybrydę, moja przyjaciółka się nią zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojej strony polecam hybrydę, ale musi być porządnie zrobiona u dobrej stylistki :)

      Usuń
  8. kokardki jak małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kokardki, ale ja po przygodach z tipsami wieki temu to jakos nie mam ochoty na kolejne eksperymenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to zupełnie coś innego, kiedyś miałam tipsy i nigdy więcej a tu moje pazurki tylko korzystają ;)

      Usuń
  10. no muszę przyznac że ładnie wygląda :] choć sama bym sobie nie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam i będę robić bo mi się paznokcie nie łamią, kiedy są pokryte lakierem hybrydowym. Ale żeli i akryli nie zrobię, szkoda paznokci :)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie wykonane, a kokardki to małe dzieła sztuki;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. troszkę pokaleczone skórki - wiem, że tak wyglądają po całym rytuale :) chodzę przed większymi imprami na shellac cnd - super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórki to tylko i wyłącznie moja sprawka :P Niestety w stresie czasem je obgryzam :/

      Usuń
  13. ładne bardzo ;D
    ale osobiście wolę sobie sama coś namalować ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem sobie nawet ładnych kropek namalować :P

      Usuń
  14. fajna sprawa, ta kokardka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cenię to, że czasem jak nie mam już kiedy pomalować paznokci to one i tak świetnie wyglądają :)

      Usuń
  15. ja mam swoje w dobrej kondycji - te są urocze :) i fakt - trzymają się długo. ciekawa jestem, w jakiej kondycji będą Twoje pazurki po zdjęciu hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kiedyś robiłam hybrydę ale tylko na 2 tygodnie i powiem Ci, że stan moich paznokci się nie pogorszyła a nawet polepszył bo ich nie gryzłam i nie dłubałam przy nich :) Mogły spokojnie rosnąć.

      Usuń
  16. Nie wiem czy skusiłabym się, musiałaby przemyśleć za i przeciw.:D
    Wybrałaś śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdziesz dobrą i porządną stylistkę to nic paznokciom się nie stanie :)
      Dziękuję... aż się zdziwiłam, że tak szybko go wybrałam bo było ich mnóstwo :)

      Usuń
  17. Twoja kolezanka ma talent:) bardzo mi sie podoba! sama chyba skusze sie na hybrydy- poki co, tylko robie je innym ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania jest już instruktorką :) A talentu jej nie można odmówić :)

      Usuń
  18. wow jestem twoim 300 obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 50zł to nie tak źle :) Moja kolezanka w Poznania robiła za 80zł i jeszcze była srednio zadowolona a u Ciebie widac rzetelną robotę :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jak robiła wcześniej manicure bo przyjechałam do niej za wcześnie i zrobiła cieniowane hybrydy... piękne były :)

      Usuń
  20. Byłam na polecanej stronie, manicure świetny, rewelacyjne zdobienia, chyba większość na Twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moje tam są tylko jedne :) Obecne ;) Ale będzie ich więcej bo jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  21. Haa ja już od pół roku mam swój zestaw do manicure hybrydowego :) Wcześniej chodziłam do kosmetyczki ale stwierdziłam , że będe sama robić i kupiłam i jestem bardzo zadowolona .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej firmy kupiłaś zestaw? :P

      Usuń
    2. Ja kupiłam zestaw kilka lakierów , lampę , cleaner i aceton jakieś wogóle nie firmowe na allegro i w sumie trzymają się o parę dni krócej niż te od kosmetyczki bo ja robiłam CDN i Gelish u kosmetyczki ale jakoś to mi bardzo nie przeszkadza bo 2 tygodnie bite bez uszczerbku mam fajne . W okolicy mam takie stiosko , że są lakiery i żele jakiejś niemieckiej firmy gdzie dokupiłam kilka kolorów ale nie ma żadnego napisu na buteleczce oprócz "made in germany" .
      Musisz popatrzeć na allegro może coś się pokazało lepszego i tańszego bo w sumie bum na to był w tamtym roku . :)

      Usuń
  22. Świetny kolor wybrałaś! A kokardka wygląda jakby była nadrukowana, aż niemożliwe, że tak pięknie jest namalowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ma ogromny talent do malowania i w dodatku wszystko robi lewą ręką :D

      Usuń
    2. O tak, podziwiam talent, z takimi zdolnościami Ania powinna robić tatuaże! :D

      Usuń
    3. Musze jej podpowiedzieć może znajdzie swoją drugą pasję :P Chciałam Wam pokazać jej wzornik z wieloma innymi o wiele trudniejszymi zdobieniami jednak nie mogłam bo będą pokazywać je na jakichś warsztatach ...

      Usuń
    4. Następnym razem zaszalejemy bardziej ;*

      Usuń
    5. No to myśl co mi tu na pazurkach stworzyć :P

      Usuń
  23. piekne,niestety jak robisz pare razy,niszcza pazurki jak tipsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że aż tak źle nie będzie... zobaczymy :)

      Usuń
  24. Hybrydy są fajne, trzeba jednak uważać - na rynku pojawiło się mnóstwo podrób i tańszych odpowiedników, które doprowadzają paznokcie do stanu masakry. Ja jestem wierna tylko CND Shellac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale ja raczej nie skusiłabym się na tanią podróbkę a la allegro :) Właśnie ze względu na paznokcie, jak na razie moje są w świetnym stanie i nic się im złego nie dzieje... oby tak dalej :D A masz zdjęcia swoich pazurków z hybrydą CND?

      Usuń
    2. Ostatnio miałam przerwę, bo szaleję z kolorami lakierów :)
      Ale niebawem zrobię i wstawię, bo odkryłam ładną mieszankę Shellaca, która muszę się pochwalić :P
      Większość hybryd w efekcie końcowym wygląda tak samo, tylko przy zdejmowaniu widać czy hybryda jest dobra czy zła - niektóre ciężko się zdejmują i widocznie "wżerają w płytkę".

      Usuń
  25. szkoda mi moich paznokci, ale ładne to :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam Anię osobiście i jest po prostu fenomenalna w tym co robi. Perfekcja w każdej kropce, namalowanej na paznokciu :) Jestem pełna podziwu jej talentu. Salonik też widziałam, a jak zobaczyłam tą ścianę to myślałam, że padnę! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzu swojego adresu bloga i słów typu "Zapraszam do siebie". Wszelki spam oraz reklama będą natychmiastowo usuwane.
Zaglądam na Wasze blogi i bez tego - zawsze :)

STRONA GŁÓWNA ____________ O MNIE ____________ ARTYKUŁY ____________ WSPÓŁPRACA ____________ KONTAKT